• 10

Gerçek Çok Memnun Kaldık.

merhaba 11 temmuz-28 temmuz arası konakladım.3 kişilik bir aileyiz .ön taraftaki odada kaldık temiz denize sıfır. yemekler harika ahçımızdan tarifler aldık. ağız tadıyla yedik. yardım seferlikleri için ayrıca teşekkür serhat beye.oğlum güneş yanığı oldu hemen yanık kremi nöbetçi eczaneden temin ettik. ertesi gün doktara götürdü.çok teşekür ederim.ayrıca engelli vatandaşlar yaşlılar için çok güzel aileler büyüklerini bırakıp almaya geliyorlar.güvenilir kapın açık yat .çarşafın kirlensin hemen yenisi gelir odanı temizletebilirsin.her akşam volkan beyin güzel sesiyle denize karşı dinlendik.garsonlar,çalışanlar güler yüzlü yardım severler.bende internetten aldım içim tereddtle gittim.gittiğimde gönlüm rahattı.yürüme yolu güzel aracıyla giden bisikletini alsın.feribot 2 saat fazla eşya almayın.biz o yüzden taks,yele bandırma yaptık.yoksa motel önünden 2 otobüs yapınca idoda olabilirsin.ama motelden çağırın taksiyi konuşun 90dan 50 ye düşüyor taksi.yol yorgunluğu oladı hemen yeni kapıda indik.seçkin bey ve serhat beye bu güzel insanlarla çalıştığı ve güzel hizmetler için ayrıca teşekkür ederim.ayrıca gelen müşteriler 15-30 sene arasında daimi müşterileri var.bunu siteden okuyunca şaşırmıştım ama şahit oldum ve bende bu gruba artık müdahilim.aile yeri, taşkınlık yok. çok güzel dostluklar edindim. Bunları yazmak istedim düşünmeden gidin istedim.

sevin bu tesisi Temmuz 2014 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti. ve size yararlı olması için bir ipucu verdi.
    sevin tesisi şu şekilde değerlendirdi: