Toplam Yorum:4199;
Toplam 210 Sayfadan 1. Sayfa Gösteriliyor
    Deniz SARIKAYA Profil Fotoğrafı

Tesis konumuyla hizmetiyle oda kalitesiyle ve fiyatına göre harikaydı .Özellikle çalışanlar çok sıcak kanlı aşçısından garsonuna , sahibine kadar hepsi çok iyiler ve sıcak kanlılar .Beraber çok güzel vakit geçirdik hepsine teşekkürlerrr

Deniz bu tesisi Ağustos 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
    İrem Dere Profil Fotoğrafı

Tek kelimeyle muhteşem. İlgileri o kadar güzel ki doğanın tam içinde tatil yapmak harikaydı. Güler yüzlü insanların ilgileri ile tam bir aile ortamı yolum Balıkesir`e tekrar düşerse konaklıyacağım tek yer kesinlikle gitmelisiniz. Günübirlik mangal piknik içinde muhteşem bir yer

İrem bu tesisi Ekim 2019 tarihinde eşiyle birlikte ziyaret etti..
    Onr ky Profil Fotoğrafı

Her anlamıyla Şahane bir otel. Temizlik, iletişim, konum, ulaşım. Akla gelebilecek tüm güzelliklere sahip. Kesinlikle tavsiye ederim. Güleryüzlü ve ilgili Otel işletmecilerine ayrı ayrı Teşekkür ederim. Tekrar görüşmek üzere.

Onr bu tesisi Temmuz 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti. ve size yararlı olması için bir ipucu verdi.
    Otelin tüm odaları ayrı ayrı şahane.
    Sena KAYMAK Profil Fotoğrafı

Doğa ile birleşik bir ortam çok memnun kaldık ilgi ve alakanizdan teşekkür ederiz.

Sena bu tesisi Ekim 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
  • 9,0
    Zeynep mercantas Profil Fotoğrafı

Iki gun kaldığımız çok memmun kaldığımız mükemmel bir ortamdi özellikle memet beyi ilgi alakasindan dolayı çok teşekkür ederiz

Zeynep bu tesisi Eylül 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
  • 8,4
    rahman keskin Profil Fotoğrafı

Merhabalar, eşimle birlikte başka bir tatil beldesinden dönerken Ayvalık` a uğramak istedik. Kalmak için Sarımsaklı` da ki oteller tavsiye edilmişti. Sarımsaklı` ya saat 22,00 sularında gelebildik. Gelen herkes gibi sahildeki otellere baktık. Keşke bakmasaydık. Mecburen bir otelde(!) bir gece kaldık. Ertesi gün Sarımsaklı` dan giderken, daha doğrusu kaçarken tesadüfen İsmail Bey` in Melisa Bungalow` unu gördük. Uğrayalım dedik, iyi ki uğramışız. Sarımsaklı` nın sahil keşmekeşinden uzak sessiz temiz küçük bir işletme. O tarafta kalmak isteyenlere tavsiye ederim. İsmail Bey sağolsun gelen misafirleri ile yakından ilgileniyor. Feray Hanım` ın yemekleri gerçekten leziz. Şehir içinde fakat şehirle ilgisi olmayan bir yere ihtiyaç duyarsanız değerlendirebilirsiniz. Diğer odaları görmedik, bize göre bizim kaldığımız oda da ufak tefek düzeltilmesi gereken şeyler vardı. Eminim İsmail Bey bunları da halledecektir. Bu kısmı yazmamın sebebi bizim sorun etmemiz değil, İsmail Bey` in yapılan yorumlarda eleştirel bir şeyler yok, hiç mi kusurumuz yok demesi üzerine yazdım, umarım bana kızmaz:) İsmail Bey tesise yeni yapacağı bir kaç güzel eklentiden bahsetti, gerçekleştirebilirse daha fazla kalınası bir yer olacaktır. Teşekkürler İsmail Bey, görüşmek üzere.

rahman bu tesisi Eylül 2019 tarihinde eşiyle birlikte ziyaret etti..
  • 9,2
    Nilgün ş ve kardeşleri Profil Fotoğrafı

Kardeş buluşması için geldiğimiz bizim ev çok güzeldi evinizde hissedebileceğiniz bir yer herşey çok güzeldi. Teşekkürler Sevim hanım.

Nilgün ş ve bu tesisi Eylül 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
    Samet şişek Profil Fotoğrafı

Ela kamp tesislerine hersey için çok teşekkür ederiz bir gece geçirdik ama bütün yaz kalmak isterdim cok temiz huzurlu bir tesis güler yüzlü personelleriyle ve sıcak kalpleriyle siiz karsılıyorlar her yönüyle tavsiye ederim teşekkürler ela ela kamp ailesi

Samet bu tesisi Eylül 2019 tarihinde eşiyle birlikte ziyaret etti..
    Nagihan temiz Profil Fotoğrafı

zeytinler arasında yeşil bungalow evlerde konaklamak Harika. Güvenle tercih edilebilecek bir yer hem sahile yakın hemde sıcacık ortamı mevcut. Küçük tatil kaçamakları için ideal :)

Nagihan bu tesisi Eylül 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
    Ayşe Güley Profil Fotoğrafı

Bu yıl ailece tatil yaptık. 2. yılımızda ve bu defa 10 gün tatilimiz olsun dedik. Harikaydı. Gökcan pansiyon ile Nilüfer hanım harikaydı. Tatildeyiz düşüncesiyle emanet gibi olmadık. Konakladığımız mekanı bizimmiş gibi o kadar benimsedik ki, sanki kendimize aitmiş gibi oldu. Sessiz, sakin, huzur... İhtiyacınız olan her şey hemen elinizin altında, yanı başınızda tiril tiril mis ve enfes... Mekanın yanı sıra Nilüfer Hanımın o samimiyeti, içtenliği, güler yüzü, ikramları, hediyeleri de çok güzel, mükemmel ötesi, kelimelere sığmıyor. Tabi kayın validesinin o tatlı dili ve bahçesinin o mis emekleri. Dolu dolu, doya doya bir tatilimiz oldu. Dönünce hüzün yaşadık, akrabalarımıza misafirliğe gitmişiz gibi olduk. Teşekkür ederiz Gökcan Pansiyon, teşekkür ederiz Nilüfer Hanım.. ELLERİNİZE, EMEĞİNİZE, YÜREĞİNİZE SAĞLIK..

Ayşe bu tesisi Eylül 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
  • 9,6
    Kardelen Koç Profil Fotoğrafı

Biz aile odasında kalmıştık. Cok guzel bir tatil oldu. Cok memnun kaldık. Temiz ve yeni bir yer. Aile olarak işlettikleri için samimi güvenilir bir ortam.

Kardelen bu tesisi Ağustos 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
    ahmet bilir Profil Fotoğrafı

güzel bir hizmet bahce ve odalar süper bahcede mangal keyfi sabah bahcede kahvaltı süper bir vakit gecirdik avşa ya gidecek olanlara tavsiye ederim. ...

ahmet bu tesisi Ağustos 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
    Hatice arıtepe Profil Fotoğrafı

Gerçekten çok memnun kaldık herşey çok çok güzeldi biz eşimle 2017 de eylülde gittik çok güzel kafa dinleniyor hepsine çok teşekkürler

Hatice bu tesisi Eylül 2018 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
    ziya çalışkan Profil Fotoğrafı

Başta hikmet amca ve ailesi ve ekibine teşekkürler bizleri müşteri gibi değil de misafiri gibi ağırladıkları için

ziya bu tesisi Eylül 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
    Mustafa Berk Profil Fotoğrafı

tes-iş gayet güzel ve işletme sahipleri gerçekten sıcak kanlı ve guler yüzlü insanlar, denize çok yakın sesiz sakin bir yerde,odalar temiz düzenli,sadece iki kişilik odalar biraz dar. ama bu paraya gayet uygun gelmek isteyenlere tavsıye ederım

Mustafa bu tesisi Eylül 2019 tarihinde eşiyle birlikte ziyaret etti..
    Semih B Profil Fotoğrafı

Çekinerek gittiğimiz bir yerdi başka yerlerin resimle alakası yoktu Burayı da öyle düşünerek ten çekinerek gittik ama içeri girince sıcacık ortamla karşılaştık tam Aile ,Arkadaş güvenerek ten kalabileceği,miz çok Huzur verici rahat bir yer tekrar gitmeyi düşündüğü m bi yer tavsiye ederim.

Semih bu tesisi Eylül 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti. ve size yararlı olması için bir ipucu verdi.
    Bungolovlar ev rahatlığı
    şenol salman Profil Fotoğrafı

Çok güzel ortam. Burhaniye Ören'de ailece gidilecek güzel bir tatil yeri. Harun beye ayrıca ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum.

şenol bu tesisi Ağustos 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
  • 9,2
    Rezzan Güneş Profil Fotoğrafı

Evden uzak ev 💜💜💜. En güzel tatilimiz bu pansiyon da geçti. Huzur mutluluk arkadaşlık paylaşmak.....hepsinin tadına doyasıya vardık. Halil abi ve Halil öğretmen tam anlamıyla on numara insanlar. Pansiyon sahibi Halil abi, süper adam, ailemizin abisi artık çok sevdik ve seviyoruz kendisini. Herseyini bizimle paylaşması huzurlu olmamız için elinden geleni yapması çok güzel çok farklıydı. Bir hafta boyunca çok özel hissettik ailece özellikle 6 yaşındaki kızım. Çok teşekkürler Halil abi seviyoruz seni!!!! Sıcak mutlu huzurlu tatil için Ayvalık ta ki tek adres. Nice tatillere hep birlikte Halil abi 💜💜💜

Rezzan bu tesisi Ağustos 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti. ve size yararlı olması için bir ipucu verdi.
    Huzurun adresi
    Esra Durduran Şen Profil Fotoğrafı

Tek kelimeyle mukemmel. Ilgili isletmecilerin yani sira konum itibariyle harika. Biz kalabalik aile olarak teras katini tercih ettik. Deniz manzarasi esliginde cay keyfi yaptik. Mutfak malzemeleri eksiksizdi. Cihan bey ve Mine hanima cok tesekkur ederiz.

Esra Durduran bu tesisi Eylül 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..
    Yesim Ergun Profil Fotoğrafı

Kesinlikle tavsiye ederim,Odalar tertemiz Ailece isletiyorlar pansiyonu ve çok ilgililer guleryuzluler ve her konuda yardımcılar ailecek 2 gün kaldık herşey mükemmeldi, Sedat bey ve Ailesine teşekkür ederiz. Ergün Ailesi

Yesim bu tesisi Eylül 2019 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..