18 Ağustos 2015 Salı 15:13
8,0

Motel Fantasia

Ailece konakladığımız Motel'de samimiyetlerinden ötürü Şenol bey` e ayrıca Kamil bey` e ve güzel yemeklerinden dolayı İlknur hanım` a teşekkür ederiz.

18 Ağustos 2015 Salı 15:00
6,0

Altıner Otel

GAYET GUZEL TEMIZ BIR OTEL AILEMLE KALDIK GUZEL VAKIT GECIRDIK YEMEKLERI COK GUZEL SENEYE TEKRAR GELMEYI DUSUNUYORUM...

Misafir bu tesisi Temmuz 2015 tarihinde ailesiyle birlikte ziyaret etti..

18 Ağustos 2015 Salı 10:38

Küçükkuyu eraslan motelde deniz ayağınızın dibinde

eraslan moteli internette gördüğüm ve beğendiğim resimlerden dolayı burayı tercih ettim ve geldim gördüm ki çok daha fazlası var eksiği yok. çok içten çok samimii işletme deniz ayağınızın dibinde sabah kahvaltı ve akşam yemeği harika . teşekürler filiz hanım ve ekibi seneye görüşmek ümidiyle.

18 Ağustos 2015 Salı 00:11

Kum Butik Pansiyon'un ilgisine hayran kaldık

Ailemle birlikte 2 gece kaldık gerçekten mükemmel bir tatil oldu kum butik pansiyon Hatice hanıma canı gönülden teşekkür ediyorum. Göstermiş olduğu misafirperverlikten ötürü ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum...Mükemmel ötesi bir pansiyon...

17 Ağustos 2015 Pazartesi 22:58

Küçükkuyu'daki güler yüzlü aile pansiyonlarından

Gamze hanıma ve eşine çok teşekkür ederiz ilgilerinden ve güler yüzlüğünden dolayı gerçekten bir aile ortamı yaşadık tavsiye edebileceğimiz yerlerden biri daha oldu gidip görmeniz dileriz hele öykü minik çok şekerdi sevgilerimizle çağla, ismail bayrak

17 Ağustos 2015 Pazartesi 22:43

denize çok yakın, aile ortamı

Erdeğe geldiyseniz kesinlikle gitmeniz gereken bir yer çok güzel bir aile ortamı var denize de çok yakın çok güzel bir yer herkese tavsiye ediyorum

Misafir bu tesisi Ağustos 2015 tarihinde arkadaşlarıyla birlikte ziyaret etti..

17 Ağustos 2015 Pazartesi 21:51

Erdek'te her yere yakın bir pansiyon

Öncelikle arkadaşlarımla geldim çok güzel bir yer demet abla bizle çok ilgilendi pansiyon sahipleri çok sıcak müşteri değil sizi aileden biri gibi görüyorlar özellikle aileler için çok ideal bir yer çok sessiz huzur içerisinde tatilinizi yapabileceğiniz en ideal yerlerden biri diyebilirim seneye kesin bir daha gelmeyi planlıyoruz ve yeri şehir merkezlerine çok yakın şahsi arabanız bile yoksa 2 tl ücretle çok kolay ulaşabiliyorsunuz memnun kalmasaydım buraya yorum yapmazdım ama her şey 4 dörtlüktü.

Misafir bu tesisi Ağustos 2015 tarihinde arkadaşlarıyla birlikte ziyaret etti..

17 Ağustos 2015 Pazartesi 20:21

Aile olarak teras kattaki odada konakladık

Avşa'da Aile olarak teras kattaki odada konakladık.Odanın içinde günlük ihtiyaç duyacağımız bütün ekipmanlar mevcuttu.Ve teras kattaki mangallık ayrı bir harikaydı:)Başak Hanım ve Hüseyin Beye ayrıca teşekkür ederim

17 Ağustos 2015 Pazartesi 19:53

Küçükkuyu'da keyif aldığımız, dinlendiğimiz bir motel

Ailemle çok keyif aldığımız ve dinlendiğimiz nezih bir motel. Çok güzel ağırladılar bizi Mustafa Bey, eşi, oğlu ve gelini. Küçükkuyu'daki evimiz Dama diyoruz

17 Ağustos 2015 Pazartesi 19:20
8,0

Cunda Hayal Evi'nde umduğumun ötesinde 5 gün geçirdim

internette araştırıp bulduğum bir oteldi..umduğumun ötesinde güzel bir 5 gün geçirdik. sakin, dingin bir ortam. şahane bir kahvaltı. çok güzel bir deniz. her şey için çok teşekkürler Cunda Hayal Evi. Neslihan